środa, 8 lutego 2012

syndrom niedźwiedzia

prześladuje mnie ostatnio syndrom niedźwiedzia... a raczej to co miśki robią zimą... przy tak niskich temperaturach jedyne co  mi się chce to spać! niestety.. mój stan, nijak nie współgra z moimi dziećmi ;/ i grozi mi chyba chroniczne niewyspanie.. młoda zamiast w nocy spać ma nowy zwyczaj.. mamo AM! na wszystko.. nie ważne czy chodzi o jedzenie czy przytulanie.. cycuś jest dobry na wszystko.. 

no dobrze koniec marudzenia..

uwinęłam się z paczką na wymiankę sercową. Pora się zmobilizować na kolejne :) . Mam nadzieję że prezenty się spodobają nie mam jeszcze wprawy w obdarowywaniu wymiennym :) 

Nadrabianie zaległości od jutra...

Czy ktoś wymyśli w końcu sen w tabletkach?? Jak dla mnie taki specyfik powinien być dawany w szpitalu w komplecie do dziecka :P

1 komentarz:

  1. sen w tabletkach... eh - też żałuję że nie ma takiego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń