środa, 26 grudnia 2012

powoli

Lubię spokojne leniwe święta.. i takie w tym roku miałam bez pośpiechu, tylko z rodziną.. wypoczęłam, wyspałam się i nabrałam wiary w siebie i swoje możliwości.. szczególnie że pojawia się światełko w tunelu i może coś ruszy.. bo płatność zus się zbliża.. ehh

Miałam czas na myślenie, przeglądanie i zastanawianie się co by było potrzebne. Wymyśliłam i może na dniach będę prezentować efekty moich przemyśleń.

Jeszcze podsumowanie wymianki karteczkowej :) zorganizowanej przez Hanię

 Ta karteczka i herbatki  powędrowały do Matysi
 A ta wraz z herbacianą wkładką do Anulek75

A takie śliczne kartki sama otrzymałam :)


 I to z niespodzianką jak widać na zdjęciach :) od Renii
A tu karteczka przysłana przez Beatę

Teraz tylko czekać Nowego Roku.. macie jakieś postanowienia? Ja mam!! i to nie jedno!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz