niedziela, 10 lutego 2013

snu.. snu.. potrzebuję snu...

jestem ostatnio ospała.. no normalnie jak niedźwiadek w zimie :) a przecież już blisko do wiosny :)
a jeszcze dodatkowo mam tyle pracy.. choć na to akurat nie powinnam narzekać :) powoli wszystko idzie w dobrym kierunku, bardzo powoli ale stale do przodu :)

Co prawda na razie więcej tkam niż siedzę w papierze ale co tam, dam radę grunt, że już generuję przychody

Najważniejsze dotacja rozliczona i czas się przygotowywać do sezonu no i oczywiście wielkanoc :D
Oj będzie coraz więcej kurczaczków i króliczków :D haha zamęczę was :)
Po za tym jeszcze krajki dużo krajek :) niedługo nadrobię zaległości w fotografowaniu :D obiecuję!

tymczasem zapraszam na allegro zobaczyć co nowego popełniłam w papierach
całość z opisem też na blogu pracowni
a żeby nie było tak bez zdjęć to na zachętę kurczaczki!





I moje najnowsze posunięcie pudełko koszyczek :)

Jak wam się podoba?



3 komentarze:

  1. fajne te kurczaki :) ja w tym roku zajączkuję na kartkach i jajeczka robię...

    OdpowiedzUsuń
  2. już kurczaczki, ech a gdzie krokusy, narcyzy, żonkile, przebiśniegi.... kwiatków trochę daj :) chyba, że chcesz fotki moich parapetowych amarylisów jak zakwitną:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! się poprawię i będą kwiatki :D ogrodniku

      Usuń