niedziela, 24 marca 2013

krajka przesunięta

Moja pierwsza próba ze splotem skośnym przesuniętym. Chyba nie ta metoda ale efekt całkiem fajny :P
i jak się podoba? Właścicielka dostanie ją jutro :) 
a ja dostałam w zamian takie oto piękne skarpetki (te na górze brązowe są moje :D) zrobię zdjęcie obiecuję a takie skarpetki wykonuje Żywia http://rekodzielnica.blogspot.com/ są rewelacyjne polecam i stópki mi nie marzną!!

No a teraz podsumowanie soboty z jarmarkiem wielkanocnym :) przynajmniej już się porządnie prezentuję, szkoda tylko że odwiedzających tak mało :) ale towarzystwo miałam wyśmienite :) i się co nieco dowiedziałam czego efektem jest mój sklepik w portalu DaWanda już niedługo pierwsze produkty zostaną zaprezentowane :). Tak wyglądał mój stoliczek :)




------------
krajki: 39 m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz