piątek, 5 października 2012

wymienię się

Może ktoś chce się wymienić? Proponuję taki oto bieżniczek 





 Wykonany jest z 100% wełny, ma wymiary 30 cm x 63 cm utrzymany w kolorach jesieni. Chodniczek jest przyjemnie puchaty :). Chętnie wymienię go na scrapbookingowe przydasie :).

A teraz podsumowanie wymianki czekoladowej. Myślę, że moja para a była ją Ishin z bloga http://art-ishin.blogspot.com/ zorganizowanej przez Modrak, już dostała paczkę więc prezentuję.
Wysłałam książkę z przepisem na gorącą czekoladę, jako kolor dodatkowy Ishin podała lawendowy i w takiej tonacji jest utrzymana zakładka do książki. Dodatkowo są w kolorze czekoladowym kolczyki i utkana bordowa bransoletka. Czekoladowe słodkości i że, Ishin szyje to przydasie są właśnie takie materiał w kratkę i wełenki do haftowania.
Otrzymałam tort czekoladowy (idealnie trafiony na moje urodziny), kartkę i czekolady (zjadł je mąż zanim zrobiłam zdjęcie, tym samym ich na nim nie ma).

Dziękuję za prezent :) i organizatorce za dobrą zabawę :).

1 komentarz:

  1. Hejka czy ten bieżnik jest jeszcze do wzięcia? A może masz jakiś jeszcze,przydałoby mi się coś pod nóżki jak wstaję z wyrka to czeka na mnie zimna podłoga... Jakie przydasie potrzebujesz? Teraz mam wystawione na blogu i na allegro świąteczne, ale mam też inne wzory więc mogę Ci nawycinać wedle życzenia... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń