poniedziałek, 29 października 2012

la la la laaa

jestem po urlopie, wyspana, wypoczęta i pełna sił i jeszcze jedno 

WYGRAŁAM!!!!!

pierwszy raz wygrałam candy HA!!

candy wędrująca książka :D <== o tutaj jest dowód że wygrałam :) i niezmiernie się z tego cieszę, jak tylko do mnie książka dotrze, to ją przeczytam z wieelką chęcią :D i powędruje dalej z małym upominkiem uszczęśliwiać inną osobę :).

Wyniki dotacji wstępne mam i jestem na liście rezerwowej.. ale biorąc pod uwagę czas z jakim się to wszystko toczy, coraz mniejszy widzę w tym sens i skorzystam z drugiego wyjścia.. może i mniejszą dostanę dotację, ale w sumie w przeciągu miesiąca, a nie następnego pół roku.. no masakra jakaś, a tak zachęcają do brania dotacji unijnych.. teraz stwierdzam, że te dotacje są fajne jak się ma pieniądze i czas by czekać.. 

4 komentarze:

  1. Mi się udało załapać na tą mniejszą, PUPową - na moje potrzeby wystarczającą, ale pewnie gdybym chciała coś większego i większych nakładów wymagającego rozwinąć, to bym wzięła udział w eliminacjach do tej "dużej" i poczekała - było nie było, taka kasa piechotą nie chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie na tę PUPowa się łapię :) i jakoś ograniczę wydatki i dam radę :). A na tą dużą nie mam pieniędzy by czekać :), co potwierdza schemat według ich założeń ostateczna lista miała być początkiem października, szkolenia już w połowie października, jest listopad a ostatecznej listy jeszcze nie ma, może będzie za 2 tygodnie :) resztę można wywnioskować samemu. Cóż pora się wziąć za robotę i zarobić na resztę sprzętu :D. Ale krosno będzie a co!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w candy:) mamy coś wspólnego ze sobą chodzi mi o tkactwo dopiero zaczęłam sie u Ciebie rozglądać i fajne rzeczy tworzysz nawet wełnę farbujesz sama. ja skończyłam tkactwo artystyczne ale nie zajmuje się tkactwem ale dzięki Tobie wspomnienia wróciły:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o kontakt mailowy w sprawie wymianki karteczkowej na Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń