piątek, 6 stycznia 2012

próby...

próby zakończone sukcesem!!

korzystając z kursiku (klik klik) na kartkę sztalugową, które bardzo mi się podobają, chciałam dojść do połączenia kartki z ramką że się tak wyrażę, i wyszło mi.. najpierw był projekt komputerowy (hehe no cóż mój zawód się tutaj ujawnia :)) jak wszystko wyprojektowałam i przewidziałam na komputerze, przyszedł czas na papier i próba zakończona pełnym sukcesem!! wyszło to co chciałam!! teraz wystarczy projekt wydrukować, wyciąć i złożyć! ale to dopiero po poniedziałku... bo wtedy przyjedzie Pan Kurier z dostawą papierów!

już się doczekać nie mogę, bo z tego zamówienia będzie realizowanych kilka pomysłów. 

Ja już chcę ładnie scrapować i tworzyć piękne prace, takie jak na blogach które czytuję, obserwuję i się uczę... ahh... marzenia... ale cóż będę ćwiczyć!! nie poddam się szczególnie, że mi się to coraz bardziej podoba!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz