poniedziałek, 2 lipca 2012

materiał :)

wełniaczek materiał dziś powstał. Wykorzystuję wolny (?) czas na tkanie, a raczej uczenie się tkania, w końcu też udało mi się wytkać starą sztuczną brzydką osnowę (jupi). Teraz będę przymierzać się do renowacji starego zabytkowego krosna, na którym tkam. Trzeba wymienić nicielnice i kilka innych elementów no i założyć osnowę, ładną nową bawełnianą, żadnego sztucznego nylonowego ustrojstwa!
Mam nadzieję że do września się ze wszystkim już uporam :). A muzeum da radę zamówić już nowe krosna :). No właśnie i przyszła chwila na uchylenie moich planów takie małe :). Już można :) od sierpnia zmieniam pracę i będę sobie pracować o tutaj: www.kamojowa.pl jako tkacz wszelaki :). Czyli warto marzyć, marzenia się spełniają :):) Jutro pokażę zdjęcia wełniaczka.

Wełniaczek utkany z przędzy, którą dawno dawno temu otrzymałam w prezencie, a teraz robię z niej praktyczny użytek :). I jestem wreszcie zadowolona, wyszedł równy, bez fal i nawet brzeg już ładnie trzymam :) ha! 

Więcej napiszę jak odpocznę, jak przestanę się kleić sama do siebie czyli jak będzie trochę mniej ciepło ale ja nie narzekam.. niech będzie ciepło jak najdłużej, lepszy skwar od ciągłego zimna i deszczu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz