środa, 25 lipca 2012

no to popełnione

No i już koniec.. teraz pozostaje trzymać mocno kciuki by się udało, dokumenty złożone. mam nadzieję że poprawnie i że wszystkiego dopilnowałam, przewidziałam, doczytałam i co tam jeszcze... aż mi brzuch skręca z nerwów.. cholernie mi zależy.. a biorąc pod uwagę założenia projektu w turze w której złożyłam dokumenty jestem w gronie 5 osób na 30 reszta już jest zarezerwowana... szanse niewielkie ale są! na osobę bezrobotną to ja się nie nadaję więc dotacja z Urzędu Pracy odpada.. no cóż.. najwyżej będę szukać wyjść alternatywnych.. teraz czekamy do sierpnia na wstępne wyniki.. trzymać kciuki!

ale po za tym .. od czego są marzenia.. trzeba dążyć by je spełniać szczególnie gdy nadarza się okazja..

a chciałabym się już oficjalnie pochwalić z dniem 1 sierpnia pracuję o tutaj: www.kamojowa.pl jako tkacz i prządka.. lista w sumie moich obowiązków jest długa szczególnie że sama je sobie w sumie wymyślam (hihi)  a w sierpniu.. tadadadammm kurs ceramiczny wszystkie trzy stopnie będziem się babrać w glinie aż miło :).

O wszystkim będę informować :) już niedługo zaczynamy.. nareszcie moje hobby będzie moją pracą :) a  w domu będę mogła się poświęcić drugiemu hobby :) oj ruszy w końcu scrapbooking i cardmaking, w końcu trzeba trenować przed nowymi wyzwaniami..

wszystko nabiera tempa.. jak się cieszę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz