czwartek, 13 września 2012

Łiiiiiiii

Jestem w 2 etapie rekrutacji :) :D czeka mnie teraz rozmowa z doradcą i udowodnienie że mój pomysł rzemieślniczy jest wart uwagi i zainwestowania :D

uhh.... czeka mnie ciężki tydzień :] .. dobrze że od 24 urlop w Białce Tatrzańskiej i szlajanie się z dziećmi po górach :D odpocznę przed ewentualnymi szkoleniami jakby się udało :D

Chcecie ocenić szanse :D to tak zostało 236 wniosków :D miejsc jest 30!
To daje 7,8 osoby na miejsce :D i tak lepiej niż na początku było wniosków 313 czyli ponad 10 osób na miejsce.

Trzymać za mnie kciuki!

Niedługo się pochwalę pracami :D jakie ostatnio tworzyłam. Bo ja nie lenię się cały czas coś tworzę :) choć aktualnie walczę z promocją Muzeum.

I dopieszczam krosna, kończę nareszcie wymieniać nicielnice, małe ustrojstwo ale przy wiązaniu dało mi w kość. W przyszłym tygodniu walka z osnową, potrzebuję fachowe rady!! Przyznaję sama osnowę będę zakładała 1 raz! HELP HELP HELP :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz